جنگ برای حقوق فوتبال: بنابراین اسکای بدون گل ماند (با تاخیر)



با یک تصمیم عجیب ، لیگ خلاصه تلویزیونی ماهواره ای مسابقات اختصاصی DAZN را رد می کند و از جمع آوری پول خودداری می کند. نیت پس از نامه ای با تهدید در مورد دلیل شریک تجاری جدید …


حرف به شکل قلب است (“لوئیجی عزیز” incipit) ، اما در محتوا ادامه می یابد. ارتباطات رسمی – این Panorama.it این فرصت را داشت – توسط مدیر ارشد DAZN به مدیر اجرایی Lega Serie A ، لوئیجی دی سیروو ، ارسال شود تا درخواست تعلیق اجباری فرضیه فروش بسته ای به اصطلاح را بدهد. “نکات برجسته همه رویدادها از بسته 1” اختصاص به اپراتورهای تلویزیونی “با پرداخت هزینه”. به عبارت ساده ، نکات برجسته 7 مسابقه هر روز ، که DAZN آن را منحصراً برای پلتفرم خود تضمین می کند و Sky می تواند از آنها برای بسته بندی یک محصول تحریریه برای پخش سه سوکت اختصاصی مشترک با OCT برنده استفاده کند. حراج برای دوره سه ساله 2021-2024.

داده های ورودی با اکثریت زیادی از روسای جمهور سری A (13 موافق و 7 مخالف) به دست آمده و منجر به ناتوانی Sky می شود که پس از پایان این بازی ها ، تصاویر مشابهی را در برنامه های خاص به گونه ای متفاوت نشان دهد. آیا تقریباً ممکن است این امر با تلویزیون رایگان اتفاق بیفتد ، زیرا Paradise سعی می کند پخش تاریخی 90 درجه را ذخیره کند ، و دیگر اپراتورهای تلویزیونی علاقه مند هستند که بینندگان خود را در تاریکی رها نکنند.

نامه ارسال شده توسط DAZN به لگا سری A پس از یادگیری مورخ 21 جولای است “غیر رسمی” حرکات Sky با روسای شرکت ها برای آزمایش امکان ایجاد بسته ای برای موارد برجسته. احتمالاً از نظر فنی با اعلان مجاز شده است ، که وظیفه وسیعی را برای مردان از طریق روسلینی باقی می گذارد تا در مورد DAZN به طور مستقیم از 7 مسابقه انحصاری ، هر آنچه را که تنها بسته خریداری شده توسط مجوز تهیه نکرده است ، بفروشند. افزایش درآمد ، اخبار مطمئناً برای باشگاه ها نامطلوب نیست ، زیرا در بحبوحه بحران کووید به دنبال پول زیادی هستند و همچنین بر اساس این انتظار 840 میلیون یورو سرمایه گذاری شده توسط DAZN را بر مبلغی که Sky به میز داده است ترجیح داده اند. .

با این حال ، به نظر نمی رسد برای لهجه های پولی جالب باشد. DAZN در نامه ای که با تهدید پنهانکار اوت مبنی بر مراجعه به دادگاه در صورت برخورد لیگ با اسکای به پایان می رسد ، توضیح می دهد که تخفیف بر روی تصاویر قابل توجه حقوق انحصاری به دست آمده و هزینه بالایی را پرداخت می کند. “زیرا در نهایت بخش قابل توجهی از طرفداران عادت خواهند کرد که فقط از تصاویر قابل توجه لذت ببرند و نه از کل رویداد”. ترجمه شده: برای حفظ اشتراک Sky خود ، اشتراک DAZN را لغو کنید و 3 دقیقه خدمات بسته را پس از مسابقه به اندازه کافی انجام دهید.

از این رو شکافی که باید روسای جمهور را متقاعد کند ، در صورتی که این واقعیت وجود داشته باشد که امکان ایجاد بسته کنار گذاشته شده است. حتی اگر پیام اجازه انجام مانورهای خارج از مسابقه مستقیم مستقیم را بدهد ، که ارزش آن – به گفته DAZN – آسیب می بیند “تغییرات مهم و تحقیرآمیز بعدی” یکی هست “کاهش جهانی سرمایه گذاری DAZN و به طور کلی محصول فوتبال در ایتالیا”. همان چارچوبی که توسط لیگ ایجاد شد تا بتواند خوراک اصلی 10 بازی را در 10 اسلات مختلف پشت سر بگذارد ، این شرایط برای کسانی که حقوق را با پرداخت 8 کسب کرده اند ، بهبود یافته است.

این بار ، جلسه ادامه نداد و عملاً از DAZN دفاع کرد ، که طی دو روز این کمک رئیس جمهورها و چراغ سبز قانون ضد انحصار را برای پیشنهاد تجاری شریک تیم جمع آوری کرد. اسکای در حال لیس زدن زخم های خود است ، زیرا شک دارد که قربانی یک اقدام تبلیغاتی شده است که در نهایت میلیون ها طرفدار مشترکانی را که قصد دارند تلویزیون ماهواره ای را رها نکنند ، با وجود شکست در جنگ حقوق فوتبال ایتالیا ، مجازات خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *