“فوق العاده پاداش” به دلیل کمبود مواد اولیه خطر شکست را دارد



هر چیزی که بدرخشد طلا نیست. این ممکن است اخلاق آنچه در مورد Superbonus اتفاق می افتد ، یکی از اقدامات مورد انتظار و قدرتمند دولت است که با تأیید مدیرعامل ، مجبور است با برخی از مشکلات عینی در بازار مقابله کند. از تی کالا ، جیانکلادیو تورلیزی.


افزایش قیمت ها و کمبود مواد اولیه ، بخش ساخت و ساز و کل جهان تخفیف های مالیاتی مرتبط را در بحران قرار داده است. به طور خاص ، ما در مورد 110٪ فوق العاده جایزه صحبت می کنیم. اقدامی که دولت دراگی نیز در حال انجام آن است ، اما اگر اقدامی نکنیم خطر شکست آن را به همراه دارد ، همچنین به این دلیل که کمبود و افزایش قیمت کالاها منجر به استفاده گسترده تر از اخراج ها می شود. spiga جیانکلادیو تورلیتزی، مدیر کل T-Commodity.

افزایش قیمت ها و کمبود مواد اولیه ، که اکنون باعث تنش در بخش ساخت و ساز شده است ، از کجا آمده است؟

همه چیز از فولاد ، فلزات و پلاستیک ها شروع شد. اینها بخشهایی هستند که برنامه های زیربنایی بر اساس آنها بنا شده است. تازگی این است که اقتصادهای بزرگ دنیا عمدتاً متمرکز بر هزینه های زیرساخت و کاهش انتشار هستند. این دو عنصری هستند که این سه بخش را به شدت تحت فشار قرار داده اند. در بخش ساخت و ساز ، از فولاد یا فلز یا پلاستیک استفاده می شود و بنابراین (بعدا) بیشتر از این اثر رنج برده است.

بنابراین ، می توانید برای ما توضیح دهید که وضعیت فعلی در بخش ساخت و ساز چیست؟

رنجی که بخش ساخت و ساز تجربه می کند دو برابر است ، زیرا از یک طرف شرکت هایی هستند که از افزایش قیمت رنج می برند ، که قابل توجه است. مشکلی در رابطه با این واقعیت وجود دارد که محاسبات انجام شده برای تعمیرات و ساخت و سازها بر اساس قیمت ماده اولیه بسیار پایین تر از ماده فعلی باعث قطع سفارش ها می شود. اما شاید این تنها مشکل باشد. در واقع ، مواد اولیه دارای فازهای افزایش قیمتی شدید هستند و دقیقاً هنگامی که تقاضا کاهش می یابد ، منجر به سرد شدن قیمت می شود که تعدیل می شود. بنابراین اگر این تنها مسئله بود ، طبیعتاً مشکل برطرف می شد. اما عدم اطمینان واقعی کمبود مواد است. برخی از شرکت ها هستند که ادامه کار را دشوار می دانند زیرا نمی توانند مواد را پیدا کنند یا می رسد ، اما خیلی دیر است و این مانع کار می شود. البته هر دو منجر به اخراج می شوند. این تولیدات کوید است. در ابتدا تصور می شد که تأثیر (همه گیری همه گیر) بر اقتصاد سقوط در مصرف باشد. در حقیقت ، شبح رکود اقتصادی بلافاصله با مشوق های مالیاتی عظیم یا یارانه هایی که ابتدا توسط چین و سپس توسط ایالات متحده اعمال شد ، روبرو شد. مشکل اما این بود که این رونق تقاضا مربوط به سطحی از عرضه بود که آماده نشده بود.

بنابراین ، آیا این وضعیت می تواند بر پاداش فوق العاده 110 درصدی تأثیر بگذارد ، اقدامی که دولت نیز به شدت به آن اعتماد می کند؟

مطمئن. اول از همه ، این مشکلی است که شما نمی دانید محصولی را که سفارش داده اید دریافت می کنید یا خیر. و این به این دلیل است که اکنون داشتن مواد بسیار تلاش بزرگی است. کمبود بزرگی وجود دارد. ما در تاریخ اخیر هرگز شاهد یک اثر همه گیر از این دست نبوده ایم ، احتمالاً تحت تأثیر دولت های وحشت ، نه چندان اروپایی ، که از نظر مالی بسیار کم عمل کرده است ، اما آمریکایی با واکنش شدید واکنش نشان داده و گلوگاه های بزرگی ایجاد کرده است. بنابراین ، اولین مشکل این است که هیچ ماده ای وجود ندارد. مورد دوم قیمت ها است.

با این حال ، این منجر به یک لحظه ناشناخته می شود. پاداش فوق العاده 110٪ تا 30 ژوئن 2022 تمدید شده است ، اما با این ناراحتی ها ، آیا خطری وجود دارد که کار شروع شود یا پیش بینی های تعیین شده به اتمام نرسد؟

بله ، به نظر من به احتمال زیاد دولت مجبور به تمدید آن خواهد شد ، زیرا به واقع خطر شکست خوردن این اقدام را به خطر می اندازد.

علاوه بر افزایش قیمت های نهایی پیش بینی ها و عدم دریافت محصولات سفارش داده شده ، کاربر نهایی ممکن است با تورم مقابله کند؟

به طور کلی ، این منجر به افزایش تورم خواهد شد. تمام این افزایش های شدید قیمت دیر یا زود با تورم اصلی دفع می شود ، بنابراین شرکت ها مجبور به افزایش قیمت تمام کالاهای تولیدی می شوند و این منجر به کاهش قدرت خرید در میان مدت می شود. به این معنا که اگر امروز خسارتی مربوط به تأخیر یا این واقعیت است که تعمیر انجام نشده است زیرا هزینه آن زیاد است ، مرحله دوم این است که پنجره ، قاب ، درب یا تختخواب خریداری شده برای شما هزینه زیادی ندارد اما بله ، پس از آن ما به طور کلی در هر چیزی افزایش خواهیم یافت ، زیرا ما وارد یک الگوی جدید شده ایم. امروز ، اراده مشخصی از سوی بانک های مرکزی برای کار مجدد سیستم وجود دارد و آنها همچنین می خواهند این کار را از طریق مواد اولیه انجام دهند. اینها فقط اولین قدم است. اما این چه نکته ای است که به عنوان مثال ، در ایالات متحده افزایش قیمت کل بسیاری از کالاها وجود دارد ، اما در عین حال دستمزدها در حال افزایش است. بنابراین کل مشتریان ایالات متحده افزایش را می پذیرند. در اروپا نیست بنابراین افزایش قیمت ها را احساس خواهید کرد ، نه همراه با دستمزد بالاتر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *