یاتایی به تعهد خود برای جهان بهتر ادامه می دهد

[ad_1]

در سال 2018 توسط امبرتو د مارکو، Yatay یک نام تجاری لوکس کفش های کتانی است که ترکیبی از مهارت ها و منابع اخلاقی برای ایجاد کفش های منحصر به فرد است. همه کفش ها دست ساز ایتالیا هستند و به گونه ای طراحی شده اند که تاثیر آن را بر اکوسیستم به شدت کاهش دهند. کفش های کتانی Yatay با محصولات سازگار با محیط زیست از جمله بیوپلیول ها ، پلیمرهای حاصل از غلات و ذرت ، چوب ، پلاستیک و لاستیک بازیافتی ساخته می شوند.

با این حال ، تعهد یاتای به همین جا ختم نمی شود. این برند در واقع با Tree Nation ، یک انجمن غیرانتفاعی که در زمینه جنگل زدایی جهانی فعالیت می کند ، همکاری کرده است و امروز مجموعه ای را با همکاری Care of the Wild ، یکی از مهمترین سازمان های غیردولتی گونه ، راه اندازی کرد.

پنج گونه از 30 گونه در خطر انقراض در آسیا و آفریقا زندگی می کنند. در میان آنها سه گونه کرگدن پیدا می کنیم – کرگدن هندی ، کرگدن جاوه ای و کرگدن سوماتری – که در حال حاضر تنها 3200 عدد از آنها وجود دارد و تعداد آنها در مورد کرگدن های جاوایی به 60 نفر کاهش یافته است. کفش کتانی جدید Irori Rhino متعهد شده است که از این حیوان با شکوه محافظت می کند و متعهد می شود از اولین ماه پذیرش کرگدن حمایت کند ، که کاربر می تواند مستقیماً از بستر CFW انتخاب کند. سپس مشتری می تواند تصمیم بگیرد که آیا به فرزندخواندگی و تغذیه حیوان ادامه دهد یا خیر.

مدل Irori Rhino توسط نمادین Irori ، مدل شاخص این برند ، با الهام از فرهنگ خیابانی ، با ترکیب جزئیات و اشکال از دنیای اسکیت و بیس بال توسعه یافته است. این کفش ورزشی جدید دارای بافتی دوگانه است ، به لطف استفاده از مواد مختلف ، چرم ذرت “چکش خورده” و “جیر اکو” ، Dinamica® ، میکروفیبر گیاهی ساخت ایتالیا ، ساخته شده از الیاف پلی استر بازیافت شده از بطری های پلاستیکی و T- پیراهن ، از طریق چرخه تولید بر اساس آب و بدون استفاده از حلال ها. بافت غنی تر و کامل تر ، به لطف پالت رنگی با طعم زنده و تازه ؛ شیر بادام ، امضای سفید Yatay ، که نمی توان آن را از دست داد ، پس از هشت (آبی زرد و پاستلی) ، عشق کاراملی ، دریچه (سیاه و سفید) و انبه بنفش ، که در آن برای همه نسخه های رنگی قسمت بالا و زیر مچ پا قرار دارد کاملا سفید

راه اندازی این کپسول با یک کمپین دیجیتالی همراه شد که قهرمانان آن را “گله ای از کرگدن” می دانستند ، مردان و زنان با ماسک های چشمگیر با چهره کرگدن در محیط سورئال استودیو با اندام های سفید ، لباس هایی با رنگ خاکستری ، فقط ماسک می زدند. مانند پوست کرگدن ، در حالت های نمایشی و پویا هم بر بدن و هم کفش تأکید می شود.

کنجکاوی دیگر؟ کد Yatay روی هر زیره Yatay چاپ می شود ، کلید همه ابتکارات زیست محیطی این برند است ، همانطور که گفتیم ، فراتر از ایجاد کفش های ورزشی پایدار است. هر کد یاتای منحصر به فرد و غیرقابل تکرار است و به مشتریان امکان می دهد تا در دو پروژه مهم زیست محیطی مشارکت فعال داشته باشند: Yatay Forest ، که برای هر جفت کفش ورزشی خریداری شده Yatay درختی را در “جنگل Yatay” و Giveback خواهد کاشت ، که به آنها امکان می دهد کفش های خود را به شیوه ای پایدار بازیافت کنید.

یاتای به لطف فروشگاه پایدار Figure 8 در نیویورک فرود می آید

“حضور در این فروشگاه مفهومی پایدار جدید ، که تجربه فروش در فروشگاه را دوباره کشف می کند ، برای ما مایه افتخار بزرگ است.” در این کلمات ، امبرتو د مارکو، مدیرعامل یاتای در مورد افتتاح شکل هشتم ، اولین بوتیک چند طبقه با تجربه ایجاد شده با رویکرد 360 درجه برای پایداری اظهار نظر کرد؟

این پنجره بازشو که در محله Soho نیویورک واقع شده است ، مجموعه ای از مارک های پایدار و گیاهخوار ، جواهرات و مارک های زیبایی ، از جمله Yatay را ارائه می دهد. “این اولین حضور در صحنه نیویورک همزمان با برنامه توسعه استراتژیک ما است ، که بازار پیچیده آمریکا را در بین اهداف بعدی می بیند. بازاری که در آن رشد می کنیم و معتقدیم در 3/5 سال آینده به بازار شماره یک برند تبدیل خواهد شد. دی مارکوبه

هر عنصر فروشگاه شکل هشت با توجه به طراحی آگاهانه و پایدار طراحی شده است. فروشگاه زیبا 1250 متر مربع در واقع توسط تیم خلاق طراحی شده است دلال لیانا و الیزابت کیستر در همکاری با Rebel Walls ، Reform Design Lab ، Molo ، FLOR و FDK Florals و شامل چوب لباسی های مس تغییر مسیر داده شده است. صندلی های ساخته شده با فناوری پیشرفته برای چاپ سه بعدی ؛ کاغذ دیواری دارای مجوز FSC ، تقویت شده با الیاف نایلون ، چاپ شده با جوهرهای کم VOC ، غیر سمی و آویزان با خمیر نشاسته سیب زمینی. و رختکن هایی که با دیوارهای آکاردئونی از کاغذ بازیافت شده ساخته شده اند. بسته بندی مجدد شکل هشت نیز توسط Gallant ارائه می شود ، یک شرکت دارای مجوز B Corp که محصولات پنبه ای ارگانیک ، بازاریابی و ردیابی را برای تبلیغ و خرده فروشی ارائه می دهد.

نه تنها این ، تیم Figure Eight همچنین قصد دارد 110 درصد از محدوده 1 و محدوده 2 انتشار کربن و مصرف آب را در حین کار فروشگاه جبران کند. SCS Global Services ، یک سازمان صدور گواهینامه بین المللی کشور ثالث و تأیید کننده ادعای AERA نیویورک در مورد کفش های کربنی منفی ، پس از پایان اشغال ، خروج انتشار کربن با جبران فضا را تأیید می کند.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *